Facebook Pixel

Tirdzniecības noteikumi

  1. Vispārīgie nosacījumi

    1. Pārdošanas noteikumi un nosacījumi attiecas uz HolikaHolika.lv interneta veikala klientu (turpmāk tekstā - Klients) un Nordic Beauty OÜ (turpmāk tekstā - HolikaHolika.lv) tiesībām un pienākumiem attiecībā uz preču iegādi.
    2. Reģistrējoties kā HolikaHolika.lv lietotājam, un/vai, iegādājoties produktus, tiek piemēroti šī Līguma noteikumi un nosacījumi, kā arī tiesības un pienākumi, kas izriet no Igaunijas Republikas tiesību aktiem.
    3. HolikaHolika.lv patur tiesības veikt izmaiņas pārdošanas noteikumos un pārdošanas cenās. Šīs izmaiņas tiks atspoguļotas HolikaHolika.lv tīmekļa vietnē.
  2. Pirkuma līguma stāšanās spēkā

    1. HolikaHolika.lv pārdod un Klients pērk e-veikalā piedāvātos produktus.
    2. Pirkuma līgums starp HolikaHolika.lv un Pircēju stājas spēkā no dienas, kad uz Plastic Mouse OÜ bankas kontu tiek pārskaitīta saskaņā ar pasūtījuma apstiprinājumu pienākošā summa.
    3. Veicot pasūtījumu un maksājumu HolikaHolika.lv interneta veikalā, Klients apstiprina, ka ir iepazinies ar pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem, un tiem piekrīt.
  3. Cenas

    1. Visas cenas HolikaHolika.lv interneta veikalā ir norādītas eiro un ietver PVN 21%.
    2. HolikaHolika.lv patur tiesības pielāgot cenas. Ja Klients iesniedz savu pasūtījumu pirms cenu izmaiņu stāšanās spēkā, Klientam tiks piemērota cena, kas bija norādīta rēķinā pasūtījuma iesniegšanas brīdī. Klientam nav tiesību pieprasīt kompensāciju par cenu starpību.
  4. Pasūtījuma iesniegšana un preču apmaksa

    1. Maksājot par pasūtījumu, klients var izvēlēties sev piemērotāko maksājuma veidu: Swedbank, SEB, LHV bankas, ar bankas pārskaitījumu, PayPal vai ar kredītkarti. Lai apstiprinātu pasūtījumu, Klients samaksā 100 % no pasūtījuma summas.
    2. Pirkuma līgums tiek uzskatīts par noslēgtu, un pasūtījums tiek izpildīts tiklīdz Klients ir samaksājis 100 % no pasūtījuma apstiprinājuma summas.
  5. Piegāde

    1. Pēc tam, kad pirkuma līgums ir stājies spēkā (Klients ir apmaksājis rēķinu), HolikaHolika.lv iepakos pasūtījumu un nodos to loģistikas partneriem piegādei.
    2. HolikaHolika.lv tīmekļa vietnē norādītie piegādes termiņi ir spēkā no rēķina apmaksas brīža.
    3. Klientam ir pienākums nekavējoties informēt HolikaHolika.lv par jebkādām izmaiņām galamērķī vai saskaņotajā laikā pirms preču piegādes.
    4. Pasūtījumā sniegtās informācijas precizitāte un pareizība ir ļoti svarīga, lai izvairītos no preču piegādes kavējumiem un pārpratumiem. HolikaHolika.lv neuzņemas atbildību par preču piegādes kavējumiem un iespējamiem pārpratumiem, kas var rasties, ja kavējumu vai pārpratumus izraisījusi klienta pasūtījuma iesniegšanas laikā sniegtās informācijas neprecizitāte.
    5. Pārvadāšanas laikā bojāti sūtījumi, kuros ir bojāti Produkti, bet nav bojāts Produktu iepakojums, Klientam tiks nomainīti. Ja nomaiņa nebūs iespējama, mēs piedāvāsim kompensāciju par bojāto preču izmaksām.
  6. Atgriešanās tiesības

    1. Saskaņā ar LOA 56. panta 1. punktu klientam ir tiesības atteikties no līguma 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.
    2. Atgrieztajām precēm jābūt neizmantotām, nebojātām un oriģinālajā iepakojumā.
    3. Preču atpakaļ nosūtīšanas izmaksas sedz klients (ne vairāk kā 10 €, LOA 194. panta 4. punkts), ja vien preču atpakaļ nosūtīšanas iemesls nav neatbilstība pasūtījumam vai preces defekts.
    4. Lai atgrieztu preci, uz e-pasta adresi jāiesniedz atgriešanas pieteikums info@holikaholika.ee 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Preču atgriešanas pieprasījumā jānorāda klienta vārds, produkta nosaukums un atgriešanas iemesls.
    5. Atmaksa par atgrieztajām precēm Klientam tiks izmaksāta pēc preču pārbaudes, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.
  7. Sūdzību izskatīšanas procedūra

    1. Saskaņā ar Saistību tiesību likumu pircējam ir tiesības iesniegt pretenziju par preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces saņemšanas dienas, no kuriem pirmos 6 mēnešus tiek uzskatīts, ka defekts pastāvēja pirkuma brīdī, un defekta raksturs ir jānosaka pārdevējam.
    2. Preces defekta gadījumā Klients apņemas informēt HolikaHolika.lv par problēmu pa e-pastu uz šādu adresi. info@holikaholika.ee un norādīt šādu informāciju: nosaukumu, kontaktinformāciju un produkta trūkumu. Deklarācija jānosūta ne vēlāk kā 2 mēnešus pēc defekta atklāšanas.
    3. HolikaHolika.lv nenes atbildību:
      • par produkta bojājumiem, kas radušies klienta vainas vai nolaidības dēļ.
      • defektiem, kas radušies nepareizas produkta lietošanas rezultātā.
      • par dabisku fizisku produkta nolietojumu normālas lietošanas apstākļos.
  8. Atbildība un nepārvaramas varas apstākļi

    1. HolikaHolika.lv ir atbildīga pret Klientu, un Klients ir atbildīgs HolikaHolika.lv par jebkuriem zaudējumiem, kas nodarīti otrai pusei, pārkāpjot šos Noteikumus un nosacījumus, Igaunijas Republikā spēkā esošajos tiesību aktos noteiktajos gadījumos un apmērā.
    2. HolikaHolika.lv nav atbildīga par Klientam nodarīto kaitējumu vai produkta piegādes aizkavēšanos, ja kaitējumu vai produkta piegādes aizkavēšanos izraisījis apstāklis, kuru HolikaHolika.lv nevarēja paredzēt.
  9. Privātuma politika

    1. Izmantojot HolikaHolika.lv tīmekļa vietni, Klients dod HolikaHolika.lv skaidru un apzinātu piekrišanu apstrādāt tā personas datus.
    2. HolikaHolika.lv izmantos Klienta sniegto informāciju tikai ar mērķi izpildīt Klienta pirkuma pasūtījumu un neizpaudīs to trešajām personām.
  10. Citi nosacījumi

    1. Jebkuras domstarpības vai strīdus, kas izriet no šiem Noteikumiem un nosacījumiem, puses risina savstarpēji, jo īpaši sarunu ceļā. Ja strīdus, kas izriet no Līguma, puses nevar atrisināt sarunu ceļā, Klientam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības padomē vai tiesā. HolikaHolika.lv ir tiesības vērsties tiesā, lai aizstāvētu savas tiesības.